سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        حس پنهان

        شعری از

        الناز حاجیان (مهربانی)

        از دفتر جهانی دورازتاریکی ها نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۶۴۱۴۰
          بازدید : ۶۶۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        میون این همه جانان
        دلم گیرنگاهت شد 
        به صدآه و به صدقولم 
        همین حسم پناهم شد
        چقدر درد است 
        چنین حسی
        که شوقش سهم او باشد 
        ولی دردش به جان من 
        یه عشقی به حصار باشد ....
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ۰۹:۴۶
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        درود
        زیباست خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        الناز حاجیان (مهربانی)
        الناز حاجیان (مهربانی)
        سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
        ممنونم از دیده ناب شما دوست شاعرم 🌷🌷🌷🌷
        ارسال پاسخ
        حمیدنوری(احمد)
        دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱
        درودها دوست گرامی خندانک خندانک
        بسیار زیبا بود دست مریزاد خندانک خندانک
        سال نو بر شما دوست گرامی مبارکباد خندانک خندانک
        الناز حاجیان (مهربانی)
        الناز حاجیان (مهربانی)
        دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ۱۵:۱۵
        ممنونم از دیده ناب شما شاعر گرانقدر ...سال نو برشما هم مبارک 🌷🌷🌷🌷
        ارسال پاسخ
        سمانه باقرزاده
        چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱
        آفرين به سامره ي عزيزم.
        خوب قشنگيه عشق به همين درداشه ديگه خندانک
        خندانک
        موفق باشي
        الناز حاجیان (مهربانی)
        الناز حاجیان (مهربانی)
        چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ۱۴:۱۵
        😚😚😚😚حضورت همیشگی عزیزم در صفحه شاعرانه ام 🌷🌷🌷🌷
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0