شاعر قافیه ی مهر
ای تو آرامش پرمهر سلام
جمعه ی صورتی شعر سلام
بی تو پژمرده شود باغ دلم
نوبهاران غزلچهر سلام
من اسیر غم دوری توام
شادمانه قدمت خیر سلام
تو "غریب آشنا"ی قصه ام
ای تو هم محرم و هم غیر سلام
باز در خواب تو را میبینم
ساعت عاشقی صفر سلام
مهناز نصیرپور
بسیارزیبابود
لطیف وصاف وساده وصمیمی
قربون دل عاشقت برممم