جمعه ۲ آذر
\ شکوفه یِ بادام\ شعری از عیسی نصراللهی ( سپیدار )
از دفتر ونداد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۶۴۰۳۰
بازدید : ۸۲۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی ( سپیدار )
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی ( سپیدار )
|
۱_
گوش کن
کوچ پرستو نیز نزدیک است
خیالِ چترِ پیرِ آرزوهایی
که یکدَم باز میگردد
نگاه کن بوته یِ بادام
شکوفه داده است
زیباست؟
بیا
بنشین
برخیز
و
بمان
اینک:
کنارِ بوسه یِ نرگس
دَمی افسانه ی فصل بهاران شو
بیا
بر
کوچه یِ افسرده یِ تنهایی ام
رو کُن
صدای سارِ رویِ خیسِ آن دیوار خواهم شد
پَری، بنهفته بر آن شاخه یِ دیدارخواهم شد
________________________
۲_
سفری خواهم داشت
به همان شهرِ خیال
نرگسم پیشِ پُل اهواز است
عکسِ او افتاده
تویِ حوضِ آبی
رویِ آن نقاشی
ساقه یِ خیسِ گُلی در دستم
از خودم میپرسم:
اینکه هر لحظه
کنارم بوده
" نرگس نیست؟ "
___________________________
عیسی نصراللهی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست