سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر مهدي ازوج (هومن )
آخرین اشعار ناب مهدي ازوج (هومن )
|
با من ازاسطوره های مردم ایران بگو
از تبار آفریدون و جهان داران بگو
یار دیرینم نگو از آل تیمور و مغول
از سیاوش، داریوش و کوروش و مردان بگو
من هزاران قصه و افسانه را بشنوده ام
آذر و پردیس و پوران دخت ،از اینان بگو
من که خواندم بارها عباسیان با ما چه کرد
از سیاست های آتوسا و از هامان بگو
چند دفتر از صفات شاه عباس آمدی
چند سطری از تبار زندی و خانان بگو
بس کن از گفتن ز سلجوقیه وخوارزمشاه
اندکی از آل بویه ،از جوانمردان بگو
تا به کی از ناصر الدین شاه باید دم زدن
یک زمان از اشکهای بابک و اشکان بگو
دست آخر هومن ار خواندی تو این تاریخ را
از دیار شهریاران و غم یاران بگو
|
نقدها و نظرات
|
درود و ادب .سپاسگزار مهر همیشه شما هستم بزرگوار. نوروز شما پیروز | |
|
سپاس از لطفی که داشتید .نوروز شما پیروز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا ست