سه شنبه ۱۵ آبان
آینده شعری از مهدي ازوج (هومن )
از دفتر شهر فرنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۱۹ شماره ثبت ۶۵۱۵۱
بازدید : ۸۵۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهدي ازوج (هومن )
آخرین اشعار ناب مهدي ازوج (هومن )
|
من
از آینده ای می آیم
که همه نان را می بویند
و در آن روزگار لبخند را قسمت همه می کنند
من از آینده ای می آیم
که کودکان دست در دست هم
ترانه می خوانند
و تفنگ را در موزه ها خواهند دید
من از آینده ای می آیم
که دور نیست
آنجا که سیاستمداران در کتابهای تاریخند
و در کوچه ها
مهربانی را حراج می کنند
و مردمان زندگی را فریاد می زنند
#مهدی_ازوج_هومن
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپ اس از شما بزرگوار | |
|
درود بر شما . امیدوارم | |
|
سپاس از مهر شما . امیدوارم آن روز را ببینیم | |
|
درود به شما امیدوارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیباست