سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        تو را می خواند

        شعری از

        مهدي ازوج (هومن )

        از دفتر غزل غزلهای سلیمان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷ شماره ثبت ۶۵۷۳۴
          بازدید : ۴۸۲   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        مستی باده انگور تو را می خواند 
        ژرفی ناله ی سنتور تو را می خواند
        گاه و بی گاه در این عمر پر از وسوسه ام
        آدم عاشق ناجور تو را می خواند 
        ناله ی هر شب من عمر گرانمایه گرفت
        تشت چشمم که شود کور تو را می خواند 
        وای ای نابغه ی عشق و بهار و خرداد
        باقی عمر در این شور تو را می خواند
        هستی از توست مگر می شود آن چشم‌ندید
        تا سحر جلوه ی ماهور تو را می خواند 
        راحتی از دل من رفت تو را دیدم نه 
        یاد این شاعر رنجور تو را می خواند
        نازنین ماه شبم گشتی و من سر به هوا
        حسد از خلوت ما دور تو را می خواند 
        اصلا امروز من و حال و هوایم جور است 
        دل این حادثه معذور تو را می خواند 
        ثبت شد مهر تو بر دفتر من چون کوهی
        هیزم جان من از طور تو را می خواند 
        ای که هومن همه عمرش پی لبخندت بود
        یاکریم دل مغرور تو را می خواند 
        #مهدی_ازوج_هومن
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

        فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵
        درود بزرگوار
        غزلی ناب و زیباست خندانک
        مهدي ازوج (هومن )
        مهدي ازوج (هومن )
        پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۵۶
        درود و ادب خدمت شما بزرگمرد .سپاسگزار مهر شما هستم خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        سجادمیردادی(درویش)
        پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹
        درود استاد خندانک خندانک خندانک
        مهدي ازوج (هومن )
        مهدي ازوج (هومن )
        پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۵۶
        درود .سپاسگزارم که مطالعه فرمودید خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0