جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
نمیدانم چرا امشب
دلم اینگونه بی تاب است
شبیه ماهی کوچک
که بیرون باشد از آب است
به گور خویش میغلتم
پر از دلشوره ی مرگم
خزان از راه می آید
و من تنهاترین برگم
دریغ از بخت بد ای وای
کسی دل را نمیخواهد
کسی از روی دلسوزی
ز اندوهم نمیکاهد
دگر چشمی به دنبالم
نمیگردد،نگاری نیست
اسیر دست پاییزم
خبر از نوبهاری نیست
تمام آرزوهایم
درون سینه می پوسد
خوشا آن لحظه ای را که
لبم را مرگ می بوسد.
|
|
نقدها و نظرات
|
نازنینم مهر حضورتان ماندگار
| |
|
درود بر شما استاد عزیز و گرانقدر مهرتان را سپاس پایدار باشید | |
|
شاعر گرانسنگ جناب صادقی مهر حضورت را قدر دانم خوش آمدی
| |
|
مهربان شاعر مهر حضورتان بر صفحه ی شعر نرگس خانم ماندگار
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودمهربانوی عزیزم
غمگین وزیباقلم زدید