دوشنبه ۲۸ آبان
میعاد شعری از حسن کریمی
از دفتر نغز ترین رؤیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۲:۳۵ شماره ثبت ۶۳۱۸۱
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب حسن کریمی
|
«میعاد»
مذهبم از تو گفتن و ، معبدِ من پناه تو
رو سوی قبله اَسوَدَم ، مردمکِ سیاه تو
یادِتوام عبادت و ، ترکِ تو کُفرومعصیت
محشرِ من نهفته در ، حالتِ آن نگاه تو
در تو اگر فنا شوم ، از تو نگو جدا شوم
ورنه کجاشوم که من،سرشده ام براه تو
سنگِ صبور من بیا ، مرگِ غرورِ من ببین
تا که نسوزد آتشی ، دامنِ بی گناه تو
دل به طوافِ مهرتو ،دیده بشوقِ دیدنت
آمده جان فدا شود ، بر سرِ وعدگاه تو
روسیهم که شعرِ من نیست، بقدرشأن تو
من به فدایِ شورآن ، قهقه خنده هایِ تو
حسن کریمی
|
نقدها و نظرات
|
از دل می نویسید که به دل می نشیند ارادتمندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سروده اید