پنجشنبه ۱ آذر
فرمان عشق شعری از اکبر رشنو
از دفتر سپهر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۶۳۰۸۶
بازدید : ۶۵۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب اکبر رشنو
|
با لاتر از ذهن زمان
بر بلندای حادثه
روی شستت
نشسته باز یقین
درقامت قافت مرده تردید ،
در عرض عمیق
گام می زنی
ضریب زلال آیینه ای!
در فهم باران
قــــــــــــــــدّ می کشی
در تمنا های آبی
نگاهت به بر ف بلند
خورده پیوند،
به آیینه ات
شناسنامه ی زمین
دوبرگ نبود فقط
بی هیچ
متن ، متن
امتداد غنیمت خدا بود به من ،
چقدر آغوش حسرت
باز می کردمش
منشور شعر می شدم ...
برای واژه ، واژه ی زلالش
همه ، جان
در سر راه
در دست عطش
گرفته باشم
زلف گیرای پر تاب وتبش
به چکامه وچنگ
اگرم روز بگشایدم لب،
همه تبسّم
می مانم بر لبان گل
پلک نمی زنم
به فرمان هرگز !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.