سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        تبعیدی

        شعری از

        مژگان بختیاری (پرتو)

        از دفتر منتهای عشق نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۶۲۹۰۳
          بازدید : ۴۸۷   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مژگان بختیاری (پرتو)

         
        میگفتی از جاذبه ی چشمام 
        از تلخی قهوه ی قاجاریش
        از پیله کردنهات به دور من
        نفرین به پروازای اجباریش
        میگفتی که تنهام نمیذاری 
        کجایی ای خونِ تویِ رگهام
        مثِ یه تبعیدی شدم حالا
        توو انفرادیِ خودم تنهام
        عطر تو جا مونده توی خونه 
        روزایی که بی تو کبود میشن 
        من موندم و یک پاکت سیگار
        دردایی که با غصه دود میشن
        جوونیمو کنارِ تو باختم 
        دیگه نمیرم تویِ اون کافه
        به یادِ روزایِ قشنگمون
        موسیقی و بارون و نسکافه
        نیستی و من،چشمامو گم کردم
        مثِ یه نابینای‌ِ مادر زاد
        برگرد بیا ای خوب دیروزی 
        ای نازنینم خانه ات آباد
        میگفتی که تنهام نمیذاری
        کجایی ای خونِ تویِ رگهام
        مثِ یه تبعیدی شدم حالا
        توو انفرادیِ خودم تنهام
        مژگان بختیاری (پرتو)
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶
        درود بانو
        ترانه زیبایی است خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴
        زیبا
        درودتان بانو خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۴۹
        درود
        خندانک خندانک خندانک
        محمدکریمی (پویا)
        دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۵۰
        درود فراوان
        شعرتان زیبابود خندانک خندانک خندانک
        محمد ترکمان(پژواره)
        دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۲۱:۳۹

        ... سلام
        کاش ترانه سرا بودم تا.... خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0