جمعه ۲ آذر
شعر کوتاه و دلنوشته شعری از مژگان بختیاری (پرتو)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵ شماره ثبت ۸۹۶۳۶
بازدید : ۲۷۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مژگان بختیاری (پرتو)
آخرین اشعار ناب مژگان بختیاری (پرتو)
|
بغضی که تا همیشه در گلویم روییده است ؛
فقط حاصل یک شب "رفتن" تو بود !
مژگان بختیاری (پرتو)
__________________
هیچ چیز سر جایش نیست ؛
دلم ...
دیوانگی هایم ...
تو ...
تو ...
تو ...
مژگان بختیاری (پرتو)
_____________________
سر راه که میروی ...
لطفا من را بردار ؛
با خودت ببر !
این عشق ؛
در آغوش هیچکسی
جز خودت سبز نمیشود !
مژگان بختیاری (پرتو)
_____________________
گفتم : عشق مقدسه پاکه قشنگه مبادا که لغزش کنی !
گفت : من نیت کردم پس دیگه حق ندارم به اطرافم توجه کنم !
میشد واسش نمرد ؟!
مژگان بختیاری (پرتو)
________________
دیر کردی ،
از دهان افتاد ...
خنده هایم ؛
دوست داشتنم ؛
عشقم ،
عشقم ،
عشقم ...!
مژگان بختیاری (پرتو)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.