يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
"مەزگ شۆر "
چۆن لە مێشکت سڕییانەوە
ئەو هەموو زانستەیان
کە ئێمە نەماندەزانی ئەو ڕۆژە
چۆن دەستت کێشا
لەو هەموو نمامی بایەخە
که خۆت چاندبووت،
لە "نیشتمانی" بیرماندا ڕۆژێک
ئەم مۆهری بێدەنگیە ،
سپەر بەسیان لە پشت
کلیلی پێش چاو
ئەمە چ ڕێکەوتنێکی نوێیە لەتۆدا؟!
که تانەی تاڵـی
لە پێکەنینی تیژی مشاردایە
و بەردەوام
دەستەی تەور دروس دەکەی
بۆ لە پێ هێنانی
دارستانی بەڕووی پیردا...!
#کوردی_سۆرانی
#ژاکان_باران_کورد_مەڵکشای
ئەم شێعرە بۆ ڕێبەران وگەورەڪان ڪوردە ڪە لەنیوەے ڕێگەدا ڪەم دێنن یا دەڪشێنەوە و یا بەهەر بەڵگەیە بێت به خیانەت ڪردن بە گەلے ڪورد دەڪشێنەوە و بەرەو ئامێزی دوژمن دەچن
|
نقدها و نظرات
|
سلام عزیز دل کمی وقت آزد گیرم بیاد بە روی چشم حتما بهتر در خدمتتون هستم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.