سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        😊شام عروسی😊

        شعری از

        علیرضا دادگر

        از دفتر مجسمه عشق نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۱۹ شماره ثبت ۶۲۳۹۲
          بازدید : ۶۲۸   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        دل میرود ز دستم،صاحبدلان خدا را***وقتی که سفره ی شام،اغاز گشته باشد
        چشمم شده نشانه،از سوی شست آقا***وقتی که دیس ششلیک،درباز گشته باشد
        فوری شود جویده،هر لقمه لقمه ی او***آمد که لنز دوربین،آواز گشته باشد
        بشکه شده دل او،در نقطه نقطه ی آن***مرغ و ژله که لایش،قفقاز گشته باشد
        سرشده این تلاطم،حتی شده کمی حرف***پشت سر مراسم،ابراز گشته باشد
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۴:۰۸
        خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        علیرضا دادگر
        علیرضا دادگر
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱
        خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۴۲
        درود بزرگوار خندانک
        علیرضا دادگر
        علیرضا دادگر
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۴۳
        خندانک
        ارسال پاسخ
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۲۳
        درود بر شما شاعر گرامی
        احسنت برشما
        علیرضا دادگر
        علیرضا دادگر
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۳۷
        سپاس خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۳۲
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علیرضا دادگر
        علیرضا دادگر
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۲۰:۰۵
        خندانک متشکرممممم خندانک
        ارسال پاسخ
        فریبا غضنفری  (آرام)
        سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۳۸
        😄😄😄🌺🌺🌺
        علیرضا دادگر
        علیرضا دادگر
        چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰
        ممنون از نظرتون خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0