جمعه ۲ آذر
پرچین شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۶۲۳۳۳
بازدید : ۵۷۹ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
خانه ای پر ز امید
آنطرف پشت هیاهوی مهیب
پشت پرچین زمان
قصه های من و تو
میرود تا که شود افسانه
خانه ای ساخته ایم از گل و سنگ
شاد از سقف که بالا سر ماست
من تو را میبینم
تو مرا میبینی
آه از این پنجره بیرون بنگر
موج در موج هوا
دشت تا دشت پر از قاصدک سر به هوا
آنطرف قصه دریا و صدف
کشتی و موج و پریشانی و کف
این طرف قصه من قصه تو
یک گلیم و شب و تنهایی و دف
من نوا میخوانم
ناله ای پر زهیاهوی درون
تپش قلب و گدازیدن خون
تو چنان رقص کنان می آیی
که من از دور تورا
مثل یک قاصدک شوخ و لطیف
با هزاران امید
سخت میخواهم و دیدار تو را منتظرم
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر و هزار سپاس | |
|
درود بر جناب دژاگه عزیز هزارسپاس که خواندید | |
|
درود بر جناب اسفندیاری عزیز خوشحالم که خواندید و دوست داشتید ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیار زیبا و با احساس بود