جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ماهی (مهدیس جهان بین)
آخرین اشعار ناب ماهی (مهدیس جهان بین)
|
بغض من ترانه میشه
تو نگات چه حالی میشه
تو میگی اینا خیاله
من میگم عشقه ، کماله
میدونی ، میخوای ، می سازی
پنهونی از روی بازی
مینویسی چند خطی
تو هوای بی حواسی
من میفهمم اون نگاتو
رنگ خوب خاطراتو
اما اشکه شده جاری
غم میون دو فراری
وسعت غم که زیاده
فاصله عرض یه روده
اشکه که جاریه بین
دوفراری ، دوقرینه
دوتا دل شکسته بازم
آجر دل میشه خاتم
برای جدایی هامون
نفسای دور ،آه هامون
میشه که یه پل بسازیم
رد شیم از عرض غم هامون
فاصله عرض یه روده
آجرامون خرده خرده
دوتا دل یه پل دو عاشق
یه فضای پر شقایق
یه آجر تو یه آجر من
صد قدم فاصله داریم
هنوزم میون راهیم
منو تو نه باهم اما
رو یه پل قدم میزاریم
هردومون به باد داریم
که پل به زیر پامون
بوده پایه هاش دلامون
قدمم شتاب گیره
نگاهت پر صدائه
دلهره ازم میباره
نکنه بشکنه دلها
پای های پل خراب شه
منو تو آوار باشیم
سر دلهامون خراب شیم
فاصله نگاه میشه
مامنم تن تو میشه
تن من پروانه میشه
بغض تو ترانه میشه
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان بانو جان خوشحالم مقبول دیدگاه قشنگتون بوده | |
|
یه دنیا سپاس که نظرتونو بهم میگین ... زیر سایه ی لطف بیکرانتون سعی به پیشرفت دارم | |
|
سپاس بابت حضورتون | |
|
ماندگار ببینمتون سپاس بابت این حضور سبز و گرم و رنگین | |
|
سلام و صد درود وسپاس خوشحالم مقبولتون بوده | |
|
زیبا دیدگاه شماست بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا