سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 2 آذر 1403
    21 جمادى الأولى 1446
      Friday 22 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲ آذر

        قاصدک

        شعری از

        زیبا آصفی(آمــین)

        از دفتر سایۀ سکوت 2 نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۶۱۶۰
          بازدید : ۸۴۵   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        1

        باز کن پنجره را...

        قاصدک،

        خبر از بهار آورده

        شوق به قلمم باز آمده

        می رقصد جوهر ِ عشق

        بر بوم ِ ابر ها 

        نقش های رنگارنگ

        به جا مانده

        قاصدک 

        سوار بر نسیم بهاری آمده

         

        2

         

         

        در سختی زمستان

        شنید بهار

        فریاد دلم

        به پیشواز آمد

        ودل پر دردم را

        با نوازش ِنسیمی لطیف

        بهاری کرد...

        فریاد از دلم بیرون و

        خنده مهمان لبانم کرد...

         

        3

        سنفونی بهاری

         می نوازد بر دلم

         نغمه ی دلکش...

        پرنده می خواند،

        رود زمزمه می کند،

        گل عطر افشان،

        آمده بهار 

        با رقص و دست افشان 

        تا زندگی بخشد 

        بر زمین و آسمان

         

        4

        زندگی ،

        خوابی کوتاه و

        در گذر...

        بهار...

         نوجوانی،

        سبز و لطیف

        تابستان...

        جوانی،

        پر از شور و گرما

        پاییز ِهزار رنگ...

        میانسالی،

         با رنگ های زیبا

        زمستان ِ سرد و سپید...

        برف ِ پیری نشانده برموی ما

        آاااااه

        چه زود گذر است

        چهار فصل ِعمر ِما!!!...

         

        زیبا آصفی(آمــین)9/فروردین/91

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        5