جمعه ۲ آذر
قاصدک شعری از زیبا آصفی(آمــین)
از دفتر سایۀ سکوت 2 نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۶۱۶۰
بازدید : ۸۴۴ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
1
باز کن پنجره را...
قاصدک،
خبر از بهار آورده
شوق به قلمم باز آمده
می رقصد جوهر ِ عشق
بر بوم ِ ابر ها
نقش های رنگارنگ
به جا مانده
قاصدک
سوار بر نسیم بهاری آمده
2
در سختی زمستان
شنید بهار
فریاد دلم
به پیشواز آمد
ودل پر دردم را
با نوازش ِنسیمی لطیف
بهاری کرد...
فریاد از دلم بیرون و
خنده مهمان لبانم کرد...
3
سنفونی بهاری
می نوازد بر دلم
نغمه ی دلکش...
پرنده می خواند،
رود زمزمه می کند،
گل عطر افشان،
آمده بهار
با رقص و دست افشان
تا زندگی بخشد
بر زمین و آسمان
4
زندگی ،
خوابی کوتاه و
در گذر...
بهار...
نوجوانی،
سبز و لطیف
تابستان...
جوانی،
پر از شور و گرما
پاییز ِهزار رنگ...
میانسالی،
با رنگ های زیبا
زمستان ِ سرد و سپید...
برف ِ پیری نشانده برموی ما
آاااااه
چه زود گذر است
چهار فصل ِعمر ِما!!!...
زیبا آصفی(آمــین)9/فروردین/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.