جمعه ۱۸ آبان
مجازی شعری از علیرضا مسافر
از دفتر کاکتوس نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ۰۳:۰۰ شماره ثبت ۶۰۰۶۲
بازدید : ۱۱۱۴ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسافر
|
علم کمی به روز شد
زندگیمون تغییر کرد
گوشی چینی و چت
ملتی رو اسیر کرد
عده ای فرهنگ طلب
عاشق و لایک وهشتگ
یه پست عاشقونه
هزار نفر میشن تگ
یه حرف خوب از خدا
اول هر تسلیت
توو پیج هر دختری
ازدحام جمعیت
عکاسی هم عوض شد
یه سلفی توی حموم
یه عکس لخت از دایییم
رسید دست زن عموم
یه گلّه پودر و آمپول
عکس میگیرن با علم
یه عده شاعر نما
فاز میگیرن با قلم
یکی به وقت ایران
عاشقه توو لاس وگاس
یه پیج عاشقونه
یه عکس خوب بی لباس
یکی با تاپ و شرتک
یکی لبای غنچه
یکی میگه خودت باش
یکی میگه به تو چه
یه عده روی اسید
فاز میگیرن با اشو
یکی میخواد شعر بگه
بقیه میگن خفه شو
عاشق عرفان میشن
توو بحثای فلسفی
انرژی مثبت و
تصورات منفی
نیچه میگه که امروز
زدن پیج ِفیکشو
تولد گاندی بود
پخته بودن کیکشو
یه عده شاعر میگن
مزخرف عاطفی
قافیه ای نداره
وزن و عروض منتفی
عده ای بازیگر اَن
با لایکای توو خالی
پلنگای رو به رشد
مهمونی های عالی
یه عده ای هنرمند
لب زدنِ آهنگا
سلفیِ توی ماشین
جیغ زدن پلنگا
خلاصه که مجازی
ملتی رو اسیر کرد
دنیامونم عوض شد
زندگیمون تغییر کرد
علیرضا_مسافر
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از شما | |
|
سپاس | |
|
ممنون از لطف شما | |
|
ممنون از شما | |
|
ممنون لطف دارید | |
|
ممنونم | |
|
ممنون از شما | |
|
لطف دارید ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به جمع ماخیلی خوش آمدید
بسیارعالییییی قلم زدید
هزاران لایککککک
وواقعاهم همینجوریه که گفتین
مجازی ملتی رو بی ریشه کرد!