جمعه ۲۵ آبان
ماسوله شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۵۹۷۳
بازدید : ۶۰۵۶ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
آرزوی هر درخت
قد کشیده در هوا
جنگلی از دل ِ کوه
میرسه به قله ها
روی پیشانی کوه
خانه ها از هر سو
بام تو خانه ی من
بام من خانه ی او
سبز ِ سبزینه ی من ماسوله
سینه ریز ِ نقره اش بارونه
وعدگاه ی عشق ِ من ماسوله
شهر ِ عشق و عاشقان میمونه
رقص ِ برگ های درخت
همره آب روان
کوچه های ماسوله
وعده گاه ِ عاشقان
مرکب ِ خیال ِ من
میرود تا بیکران
نم نم ِ بارون شعر
می چکد از آسمان
سبز ِ سبزینه ی من ماسوله
سینه ریز ِ نقره اش بارونه
وعدگاه ی عشق ِ من ماسوله
شهر ِ عشق و عاشقان میمونه
آه ! اگر باران ببارد
هر درختی نغمه خواند
هر مسافر ِ رهی را
سوی ماسوله کشاند
آه ! اگر باران ببارد
شور ِ حال ِ سبزه خیزد
هر الهه ی محبت
خونه در ماسوله گیرد
سبز ِ سبزینه ی من ماسوله
سینه ریز ِ نقره اش بارونه
وعدگاه ی عشق ِ من ماسوله
شهر ِ عشق و عاشقان میمونه
|