پنجشنبه ۱۷ آبان
تظاهر شعری از رامین ارشدی
از دفتر چهل ارزو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۵۹۶۴۳
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب رامین ارشدی
|
تو تنهایی شب هامی کنار بغض بی احساس
کنار لحظه هایی که دلم تنها تو رو میخواس
چه بغضی داره تنهایی که احساس نفس گیره
اگه باشی گناهی نیست دل عاشق نمی میره
تظاهر می کنم با تو کنار قبله ی چشمات
به سجده میکشم عشقو قسم تا اخر دنیات
تو تنها مَحکَم دردی که درمونش غزل خونه
دلیل واژه هایی که تو رو به من می رسونه
از این فاصله بیزارم که زخم بی کسی داره
تو باشی التماسی نیست دلم تنهات نمیذاره
اگه عاشق شدن جرمه تقاص جونمو میدم
طناب حکم دلتنگی به گردن ساده کشیدم
تظاهر میکنم چشمات مثال با تو هم خونه
اگه هم رنگ عشقم پس به چشمای تو مدیونه
از این دنیای بی رحمی نباشی من چه بیزارم
توسل می کنم این بار فقط میگم دوست دارم
قسم دل داده ی تنها که دیوانه و مجنونم
که جز تو بی تو بودن ها عذابه و نمیتونم
قسم دل داده ی عاشق تظاهر سهم رویامه
ولی چشمای تو واسم همیشه رنگ دنیامه
|
نقدها و نظرات
|
مچکرم | |
|
مچکرم بانو انتقاد به جایی بود شعرو به صورت دکلمه و ترانه و در انتخاب نوع شعر کاملا اشتباه کردم مچکرم از نظرتون | |
|
ممنونم جناب حتما تصحیح میکنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است