جمعه ۱۸ آبان
آرزو شعری از رسول محمدی(خیال)
از دفتر خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ۰۹:۴۰ شماره ثبت ۵۹۳۱۵
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر رسول محمدی(خیال)
آخرین اشعار ناب رسول محمدی(خیال)
|
... .آرزو. ...
دیشب وقت سحر...
به تمنای تو لب باز کنان...
رو به خدا من گفتم...
آرزویم همه این است...
که ببوسم رویت...
بوسه ای می خواهم...
که در آن...
نبض زمان به شمارش نرسد...
بوسه ای می خواهم...
که لبالب همه ذکرش بشود...
عاشقتم...
بروی میمیرم...
بوسه ای می خواهم...
که به لبخند خدا ختم شود...
بوسه ای می خواهم...
که نگاهش...
با نگاه پنجره ها باز شود...
بوسه ای می خواهم...
که جدایی نرسد...
هرگز به گرد رهش...
بوسه ای می خواهم...
که به تنهایی...
هرگز تن ندهد...
بوسه ای می خواهم...
که به عطر نفست...
آغشته شود...
بوسه ای می خواهم...
که به آغوش تو...
راهی بشود...
بوسه ای می خواهم...
که دعایش همه تو...
و نیازش...
همه دیدن چشمان تو تنها باشد...
... .رسول محمدی(خیال). ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.