جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... مانده ام
که برای که بسوزم !
- خاکسترم - وقتی
سرگرمی باد است
باد، بازیچه بیداد !
.
.
.
* * * *
کاش می شد
خود را فریفت !
دنیا را جوری
- دیگر -
در پیاله ریخت...
با چشم ها خراب
و از حقیقت گریخت !
|
نقدها و نظرات
|
... سلام از بنده است آقا مجتبی جان ضمن سپاس از عالیجناب و سروران عزیز دیگرم... باری به نوعی دلم مورمور می کند تا بگویم قابل توجه بانو عجم ارجمند: که این اثر از قبل بوده و در سایتی دیگر و قصدم کلی... می توانند جستجو کنند و مرا از تردید رها... لذا این کوبه را می شود شعری فشرده تلفی و کرد چند جانبه... حاصل دلتنگی تا غروب...
... تا " فاصله " هست، حوصله ی هیچ آغوشی را ندارم ! . . . محمد ترکمان(پژواره)
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید