جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
طلوع نخواهد
کرد هیچ
صبحی بی نگاهت
صبح در نگاه
تو زیباست....
........................
ان دم که هوای
نگاهت به
سرم میزند
چشم هایم
پاییزی می شود....
..........................
با طلوع
چشمانت عشق
اغاز می شود.....
.......................
حوا تنهایی را
ترجیح
میدهد به بودن
در کنار
ادمی که
تنهاترش کند.....
....................
قربانی کردم
دلم را
در میدان نگاهت
فقط برای
تو و چشم هایت.....
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما استاد بزرگوارم سپاس از حضورتان | |
|
سلام برشما جناب وطن دوست سپاس از حضورتان | |
|
درود بر شما بزرگوار ممنونم از حضور تان | |
|
سلام بر شما استاد بزرگوار سپاسگذارم | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار سپاس از حضورتان | |
|
سلام بر شما استاد پارکی سپاس از حضور شما بزرگوار | |
|
درود بر شما بزرگوار ممنونم | |
|
سلام بانوی بزرگوار ممنونم از حضور شما
منظورتون این بود که شعرهای من مفهوم رو نمیرسونه به مخاطب و اینکه با کلمات بازی نکردم درسته بانو؟؟؟؟؟؟ اما کوتاه نوشته هام مفهومش مشخص هست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانوی عزیزم
کوتاه وزیباست