جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
دور شو از انسان جاهل
تا غرق نکند تو را
در جهالت خود....
........................
در نگاهت هوس بود
و بر لب هایت
دوستت دارم
ومن برای رفتن
چشم هایت را باور کردم...
.................................
عشق یعنی
بوسه ای بی هوس
بر پیشانی معشوق...
پ .ن:
چه زیباست
بوسه زدن بر پیشانی
معشوق در سجده گاه عشق...
......................................
موهایم را به دستان
باد می سپارم
تا دست هایی
پر از هوس....
.......... .........
زنی که دلتنگی هایش
را با اشگ تسلا میداد
دیگر گریه نمی کند
اخر مرد شده
برای خودش...
پ.ن
مرد که گریه
نمی کند....
................
عمری ست
جمعه ها تنهایم
من خود جمعه ای
پر از تنهایی ام....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی بودند