دوشنبه ۲۸ آبان
بازگشت شعری از حسن کریمی
از دفتر نغز ترین رؤیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ۱۷:۵۲ شماره ثبت ۵۸۶۸۷
بازدید : ۴۵۲ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب حسن کریمی
|
بازگشت
آمدی تا صبح من زیبا شود ، بارِ دگر
آمدی حلاج ِ تن بینی ، تو بر دارِ دگر
بی تو روز وروزگارم بود،دروَهم وغبار
آمدی از دل زدودی ، باز زنگارِ دگر
با نگاه نافذت ، انگار بوسیدی مرا
آمدی بر پاکنی ، در بوسه معیارِ دگر
رنگِ چشمانِ تو مارا ، تا به نیشابور برد
مستِ آن بویِ تنت گردیده ، عطارِ دگر
همدمِ من نازنین ، جایِ تو جامِ باده شد
مستِ بیدل چون دهد،دل رابه دلدارِدگر
نظمِ ناموزون من،قادربتوصیفِ تونیست
حافظی گو تا سُراید ، از تو اشعاری دگر
حسن کریمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست