جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر احمد ابراهیم زاده
آخرین اشعار ناب احمد ابراهیم زاده
|
ای چرخ فلک ایست، نرو
دلخوشی های دلم جا مانده
کوله بارم تهی از فلسفه ی بودن یار
همه دنیا به کنار
مقصدم دیروز است
راه فردای مرا دیده ی من خیسانده
راه برگشت دراز
گام ها خسته ولی دردٍ نیاز
همسفر موی سپید
توشه ام آه دل و خون جگر
دل خون در پی آن دل ک رمید
بر تنم رخت امید
مقصدم کهنه و دور
ته این آینه ی حسرت عمر
پشت این چهره ی اشفته و پیر
آن دور دست
کلبه ای مملو از آهنگ و سرور
صاحبش چون غزلی روح نواز
دیده اش دامن گیر
در هوایش دل گرم
آرزو، خواب ، خیال ، عالم رویا تعبیر
عشق در صورت ماهش تفسیر
پای هر برگه ی سبز دفتر خاطره ام
بوسه ای از لب اوست
شانه اش بستر ارامش دوست
یاد او ذهن مرا چشمه ی شعر
چهره اش ماه در آیین سپهر
خنده اش لرزه به اندام سترگ
و مسیحا نفسش...
ساز رقصیدن برگ...
یک نظر دیدم و از عرش خدا خواستمش
داشتمش...
آه ولی...
من چرا باختمش...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.