جمعه ۲ آذر
بشنو از من چون حکایت میکنم شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر طنزونه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۴۷ شماره ثبت ۵۸۰۰۰
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
بشنو از من چون حکایت میکنم
خط سرخ و چین رعایت میکنم
چون که چاه بس عمیقی یافتم
خلق را بر آن هدایت میکنم
هر که دارد طرح پولسازه خفن
من به هر قیمت حمایت می کنم
کارمندم مرخصی میخواهد و
من ز امریکا شکایت میکنم
وای از روزی که دیر آید ولی
کل شرکت را قیامت میکنم
از حقوقش کسر خواهم کرد و بعد
دم ز امید و عدالت میکنم
او به زور قسط دارد یک پراید
من ز ماکسیما رضایت نیکنم
چون نشیند روی باکش یک مگس
بنده اضحار غرامت میکنم
بهر زیرِ میزیِ چرب و چِغر
یک دو تا امضا عنایت میکنم
تازه از آنتالیا برگشته ام
اندکی حس کسالت میکنم
منشی ام را صیغه کردم شد حلال
حال احساس نجابت میکنم
در اتاقم باش راحت خوشگلم
رفتنی فکر حجابت میکنم
هر پسر دختر ک دیدم دور هم
راحت و ارزان اهانت میکنم
با دوصد حرف بسی چرت و چروک
هی ملامت هی ملامت میکنم
دیپلمم با پول گرفتم سال پیش
دکترایم را ضمانت میکنم
افتخاری هم اگر دادند، خوش
مثل طفل از آن حضانت میکنم
(حقیر به عروض و قافیه نابلدم، به بزرگی اندیشه تان ببخشایید)
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی حقیر از بچگی املایش ضعیف بوده | |
|
متشکرم، جای شما خالی بود بسی😂 | |
|
ممنونم از لطفتون | |
|
ممنونم از شما ، نظر لطفتونه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه ما
جسارتا مصرع ۱۶ اشتباه تایپی ندارد؟