پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر الهه نصیری زاده (وفا)
آخرین اشعار ناب الهه نصیری زاده (وفا)
|
نه جنگ بود و نه صلح
اما
تاریخ یکی شدنمان
تاریخ خونینی بود....
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد گرامی
بسیار دلپذیر هست حضور همیشگی شما در دلنوشته های من
بسیار بسیار ممنونم | |
|
سلام دوست عزیز
چقدر نظرتون بزرگوارانه هست برای دلنوشته من بی تردید سهم بزرگتر این زیبایی در نگاه شماست
بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام دوست بزرگوارم
ممنونم از نگاه گرم شما | |
|
سلام عزیز مهربان
چقدر مهر ورزانه به سراغ دلنوشته من آمدین
با نسیم. محبتی که در کلامتون هست معطر کردین و خوشبو فضای شعر منو
ممنونم
| |
|
سلام استاد گرامی
بی نهایت ممنونم | |
|
سلام دوست گرامی
از نظر تشویق کننده شما بسیار سپاسگزارم
من خودم از دوستداران اشعار شما هستم چه از لحاظ محتوا و چه از لحاظ بیان
ممنونم که به دلنوشته من توجه کردین
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.