شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب علی غلامی
|
حس دلباوریها
سر روی
حس دلباوریها
شاعرم کرد
از زندگی
از اهل این عالم
به هر زبانی
در هر سرزمینی
و در هر گورستان جهان
به عوض تمام از دست رفتنها
نیرویی را شناختم
که مرا با تکههای وجودم
به درون
هزار توی خویشتن
آشنا کرد.
به هر حال
آفتاب هم که باشی
مردم سایهات را میخواهند!
.
جهان کال است
شعر مینیمال
اما داستانش بلند....
ردیف قافیهدار!
شعر همان نگاه تو بود
در داستان عشق من
ردیفش قافیههای نیامده
در ضربآهنگ صدای پای تو!
پ.ن:
مرداد 96-- شهر من کرمانشاه
خیلی سعی کردم روز تولدم خودم را به سایت برسانم.وقتی دیر رسیدم و لطف استاد احمدی زاده را دیدم و مثل همیشه بزرگواریشان و تنی چند از دوستان هم ابراز محبت و لطف داشتند بهترین هدیه تولدم را بدون تعارف در روز تولدم از ایشان و سایر دوستان گرفتم.هدیه ای که هرگز از بین هم نمی رود.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بار دیگر از صمیم قلب تولدتانرا تبریک عرض می نمایم زنده باشید به عشق