يکشنبه ۲۷ آبان
لاله ی لطف شعری از سکینه تاجمیری (نوا)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۵۷۳۹۶
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سکینه تاجمیری (نوا)
آخرین اشعار ناب سکینه تاجمیری (نوا)
|
دلم می خواد از این دنیا، از این نامردمان دورشم
برم جایی که سیرمرغست دمی همسایه ی نور شم
به من دید بصیرت ده بجویم راه عشقت رو
ز برق جلوه ی دنیا خداوندا نذار کور شم
به عشقت تشنه تر گردان مرا هر روزم از دیروز
نذار در بند خواهش های نفس خویش محصور شم
دلم غرقه درآشوبست خداوندا پناهم ده
مبادا به پناه جستن ز هر نا اهل مجبور شم
منو لبریز کن از عشقت بتاب در قلب خاموشم
که میترسم به دلگرمی کس بیهوده مغرور شم
پناه خستگی هام نیست غیر از دست تو دستی
میان لایه ی لطفت بذار چون عطر مستور شم
شدم در اشک حسرت غرق عنان صبر گریخت از من
شکیبی کن عطا تا که به منع گریه مقدور شم
شدم خاموش از این طوفان خدا یا کن تو دلگرمم
نوایی زنده کن درمن از عشقت مست و مسرور شم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.