يکشنبه ۴ آذر
کولی شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ۰۷:۰۲ شماره ثبت ۵۷۲۱۷
بازدید : ۴۹۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
⬜
دخترها کولی
جگن ها آتش
هلهله ها، دزد شبرویی برقص
شعله زد کمین
سایه نوشِ بوته ای به اشک
ماهیان به خاک، جلوه های لرز
تازیانه زخمهٔ اختری به شب
عقابِ آشیانِ ابر...
دریده شد میانِ یک نسیم
زنجره ها عقیم، بیکرانه مأمن دیو و دد
ماجرای باد...
از شکاف کلبه ها ، تیر آتشین
رویای کاغذی ، رنگی به شکل دار
دختر ها آتش
جگن ها کولی
◾
◾◽
✍ ح . رزاس
▫ کولی ▫۹۶/۴/۱
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها جناب استکی ارجمند احترام مرا بپذیرید مهربان | |
|
سلام گرامیم متشکرم از مهر حضورتان احترام مرا بپذیرید | |
|
سلام ارجمند جناب عباسی مقدم ممنون از همراهی و حضور ارزشمند تان احترام مرا بپذیرید گرامی | |
|
درود ها مهرآفرین بانو شاعر ارزنده قدردان حضور ارزشمند و لطف بیشمار شما هستم بهروز و سربلند باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست