جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهداد دبیرچیلو ( قناری )
آخرین اشعار ناب شهداد دبیرچیلو ( قناری )
|
نام سروده : " هوایِ تو "
سراینــــده : دانیال دبیرچیلو
زمـــــــــان : 96/03/21 23:14
.
مـی روی و نمی رود ، از دلِ مـن هــوایِ تو
کرده دوباره تشنه ام ، آن لــبِ کیــمیــــایِ تو
.
توبه نمـوده ام اگر ... ، عیب نکن به مستی ام
باده به شــرط عاشقی ، می خورم از بــرای تو
.
اسـمِ تورا که می برم ، عشـق به اوج می رسد
با تـو بهــــار می شــوم ، بـاغِ دلــــم ســرایِ تو
.
رویِ تـو مـاهِ آسمان ، از تو فـروغِ کهکــشان
جان کـه نــدارد ارزشی ، کلِ جهـان فــدایِ تو
.
خاطــرِ اهـلِ آسمــان ، شــاد شد از حضـور تو
اهلِ زمـانه سرخوش از ، لطفِ تـو و صفای تو
.
با تـو شــروع شــد ازل ، تا ابـد از تـو دلخوشم
حرفِ تمــام عرشیــان ، هسـت فقـــــط بقـایِ تو
.
نیست غمـی عزیـزِ دل ، چونکه همـاره با منی
عشـــقِ تـوام مــــدد کنـد ، تـا برســـم به پایِ تو
.
جزتوهرآنکه خوانده ام ، از دل و دیده رانده ام
نیست ســزا رهـــا شـــود ، عاشـــقِ مبتــلای تو
.
یا حق
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.