جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهداد دبیرچیلو ( قناری )
آخرین اشعار ناب شهداد دبیرچیلو ( قناری )
|
آه ، ای بــاکـــــره یِ عالــــــمِ نقـــاشی ها
روزِ میـــــلادِ تـو آغـــازِ فــــروپـاشی ها
.
عشق در گوشه یِ محراب تـو را می ماند
نقـشِ زیبـــایِ تــو بـر پیکـره یِ کاشی ها
.
توبه از ایـن همـــه زیبایی و شیـرین بدنی
چه کســی گفتـه برقصی ، وسـطِ ناشی ها
.
حـــرمِ امنــی و قلــبِ تــو ســــرایِ ایمــن
برده چشمـت زِ میان ، شوکتِ نجــاشی ها
.
وعده ی ما سر صبح و حرمِ حضرت حق
نگـــــــرانم نکنـــــی ، منتــــظرم باشی ها
.
نام سروده : " باکـــره "
سراینـــده : دانیال دبیرچیلو
زمــــــان : 98/03/06 00:30
|
نقدها و نظرات
|
درودها شاعر بانو سپاس از توجه و محبتتون بزرگوار | |
|
درودها شاعر گرامی متوجه منظورتون نشدم لطفا پس از مطالعه ی تعریف قافیه و ردیف مجددا این شعر رو بخونید ردیف تمام ابیات «ها» می باشد ممنون از توجه و محبتتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین بود