دوشنبه ۲۸ آبان
عشق بازی شعری از روح الله رازقی بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۰۳ شماره ثبت ۵۶۲۵۶
بازدید : ۵۹۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر روح الله رازقی بهار
آخرین اشعار ناب روح الله رازقی بهار
|
آمدو او دلنوازی کرد ورفت
چند شبی را عشق بازی کرد و رفت
مهرماه من ز روی یک هوس
راستی هم صحنه سازی کرد ورفت
رفتنش دشوارلیکین چاره چیست
مثل اطفال خانه بازی کرد ورفت
قصه شیرین عشق اش را مگر
سرو نازم زهر سازی کرد ورفت
جای من را یک کسی دیگر گرفت
او کسی را غیر من جگر گرفت
قصه اش را نوشروع کرد دلبرم
عشق را این بار او از سر گرفت
هرنگاهش جامی چندین ناز بود
قصه هایش گویی ازآغاز بود
مهربان من همان دم ساز بود
هرتبسم معنی اش صد راز بود.
هربند حرف هایش در سخن
یکسره از عشق و هم احساس بود
ماه جبین من برای درک عشق
یکی کمی هم گاهی بیاحساس بود.!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.