دوشنبه ۲۸ آبان
توکیستی شعری از روح الله رازقی بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۰۲ شماره ثبت ۵۶۱۶۷
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر روح الله رازقی بهار
آخرین اشعار ناب روح الله رازقی بهار
|
توکیستی که دلم بی رخ تو بیتاب است
ودوچشمم بخدا بیتو کمی بیخواب است
توکیستی که نفس های سحر از توپرُاست
ودل شب زفراق تنی تو سیراب است
توکیستی که مرا مضطربات ساختهی
به یقین حس قشنگیست که «تو» باختهی
توکیستی که وجودت همه جا عریان است
ومرا درد به سر دردخود، انداختهی
توکیستی که دلم بیتو زخویشش خسته
وبه جانم چه قشنگ جامهی غم بافتهای
|
|
نقدها و نظرات
|
یک کهکشان مهر نثار بانوی فرزانه سلامتی وصحتمندی شما را استدعا دارم | |
|
درود سلامتی تان راخواهانم .! | |
|
سپاس گذارم از تشویق وتقدیر تان سبز بمانید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.