يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
〰〰
.
.
.
به اقیانوس آینده کشتی اندازید
چون فریفتنی لبریز از ترس
عشق برای زن
نا امیدی برای مرد
مادرانه بگریزید...
شرارتی لطیف !
تحقیر هستی وظیفه است
گونه ای از شوکران تقدیر...!
خدعه گری متعالی!
فریب در گهوارهٔ زرین
در کوچه و بازار، تخیّل کنید
چون ناودانی... کنار خویش
در تنهایی...
صداها، طنین دیگری دارند
ـ مهراوه...ام
چقدر دوست دارم در عصری تنگ پا گذاشته در غروب
دستت را بگیرم
عشوه های شوخ و شاد سراندازم
یا نسیمی بازیگر بر ابروانت نشانم
تو را در چشمهایت بخوانم
با خطوط پر رمز سیمایت، بسان قایقی بر سینهٔ امواج برانم
تو نیز نغمه های غمگین مرا بخوان
بودنم تا کجا زیباست...
زیر تیغ تصاحب لبخند
تنها یک روز برای من بگذارید
افول خورشید را، ـ مجازات ـ کنید
تنها قایقران، مظنون اصلی ست...
.
.
.
.
✍ ح . رزاس
✔ افول ▫۹۶/۳/۸
|
نقدها و نظرات
|
به زیبا شاعرانه های (مهربان استاد ِ بزرگوارم)خوش امدید.... ....................... ...................................... | |
|
به زیبا شاعرانه های (مهربان استاد ِ بزرگوارم)خوش امدید.... ....................... ...................................... | |
|
به زیبا شاعرانه های (مهربان استاد ِ بزرگوارم)خوش امدید.... ....................... ...................................... | |
|
به زیبا شاعرانه های (مهربان استاد ِ بزرگوارم)خوش امدید.... ....................... ...................................... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.