يکشنبه ۴ آذر
مائده های زمینی شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۲۰ شماره ثبت ۵۵۶۷۵
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
🅾 🅾 🅾
ای گاوهای آسمانی...!
شیر هایتان را رها کنید
اینجا قدیسی، میان رویای خارپشتی خلیده است
بفرمایید زوزه ، ضجّه ، خرناسه
بفرمایید غریزه، ناله... پس مانده
سایهٔ زرتشت نیز برای شما
چاشنی استغاثهٔ نزار زنانه، نوش جانتان !
***
ایدون باد...
ـ پسخوارگی دوشیزه های آز
فک هایتان پُر زور
خُردک رازهایتان ، فرتوت
سنجیده تر، بدرید
در منخرین هوسناکِ غنچهٔ نشخوار تان
درود بر کف زنان، این گاری کشان,
ـ افسارِ جهل...!
✍ ح . رزاس
۹۶/۲/۱۵ـ
+ مائده های زمینی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی ( چشمه ) احترام مرا بپذیرید ارجمند | |
|
درود و سپاس | |
|
درود مهرآفرین سپاس از حضور ارجمند تان | |
|
درود ها گرانقدر عرض ادب و احترام | |
|
درود ها جناب پارکی ( صبی) ادیب ارجمندو ارزنده حضور ارزشمند تان را قدردانم گرانقدر | |
|
درود و سپاس فراوان از حضور و لطف بیدریغ تان | |
|
درود جناب شفیعی سپاسگزارم مهربان | |
|
درود ارجمندم احترام مرا بپذیرید | |
|
درود و عرض ادب و احترام متشکرم از همراهی ارزشمند تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.