يکشنبه ۴ آذر
باد... شعری از محمد رضا نشایی مقدم
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۵۵۶۱۹
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمد رضا نشایی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد رضا نشایی مقدم
|
باد می آمد و گيسوي تو در باد شکست
نفس از حنجره آویخت و فریاد شکست
تا نسیم از سر کوی تو کماکان می ریخت
برگ در رقص نگاه تو چه آزاد شکست
نکند خاتم فیروزه به انگشت چرا
چشم مستت، مگر از فتنه خرداد شکست؟
روی سرخ تو که دروازه زیبایی بود
عاقبت از قدم حمله فرهاد شکست
یک به یک، گام به گام از تو شکایت دارند
مگر از سنگ تو بس شیشه به تعداد شکست
به قلم جار زدم عشق تو منشوری نیست
آی... از نشر تو، پروانه ارشاد شکست
چون تو شیرین تر از آرامش قندی، تبریک
که ز بازار تو آوازه قناد شکست
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما.سپاسگزار لطف بی انتهای شما هستم بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.