يکشنبه ۲۷ آبان
بهاریه شعری از نجمه طوسی (تینا)
از دفتر تشنه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۵۴۵۳۰
بازدید : ۱۰۷۳ | نظرات : ۶۳
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
زلف چلیپایی ات ،رامش فصل بهار
جلوه ی مینایی ات،بٌرده ز دل ها قرار
بلبل جان در شعف، مات گل آرای ات
آمده بودی کنی، چشم به حسرت دچار
بر دل من آفتاب، گرمی عشقت نداشت
سوره ی والعصر من، لوح خوش زرنگار
وقت خوش آن لحظه بود، با تو بگویم سخن
حیف که نشناختم، ارزش این روزگار
خنده به لب می زنی، محو تماشا شده
برگ درختان سبز، همهمه ی شاخسار
قامت رعنای تو، حاصل ویرانی است
جمع نکن دامنت، از رخ این لاله زار
می رسد از دورها، نغمه ی جادویی ات
قطره ی آبی فرست، زمزمه ی جویبار
شوق وصالت به سر، مهر نگاهت به دل
بر من سرما زده ،گرمی مهرت ببار
این عید سعید باستانی را حضور رییس سایت شعر ناب آقای احمدی زاده
و شما شاعران گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم . امیدوارم سالی عالی
برای تمام انسان ها باشد .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود بر بهترین تینای با مرام دنیا
عیدت مبارک نازنین گل زنده باشی به عشق و معرفت