دوشنبه ۲۸ آبان
یار دلربا شعری از جواد صارمی
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۰۴ شماره ثبت ۵۳۹۰۹
بازدید : ۷۶۸ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
شعر قدیمی ست
ای یار دلربا، ای برتر از پــری
ای که دگر مرا از یاد می بــــری
یادت به سینه ام هر روز می تپد
یادم نمی رود ، آن روز آخـــری
روز جدا شدن، روز شکستنم
روزی که از برم، گفتی که می پــری
حالا که می روی، آهسته تر برو
آهسته تر برو، از پیش من"پــری"
گفتم که عاشقم همسان قصه ها
گفتی که قصه را،بهتر تو از بری
من مبتلای تو ،هر دم فدای تو
اما تو قلب من از سینه می دری
دستم نمی رود، در وصف تو به شعر
زیرا که از کلام، حتی تو برتری
اشکم به دیده ام، آهی به سینه ام
آیا شود مرا، در خاطر آوری؟
جوادصارمی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو | |
|
صارمی هستم استاد سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس بانوی زیبای پاییز | |
|
سپاس استاد | |
|
سلام دوست عزیز پول ک چرک کف دسته | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودهااا
بسیارزیبا ودلنشین بود