يکشنبه ۴ آذر
یار وفادار شعری از محمد علی نعمتی (حقیر)
از دفتر وصال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ شماره ثبت ۵۳۲۱۱
بازدید : ۷۱۰ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر محمد علی نعمتی (حقیر)
آخرین اشعار ناب محمد علی نعمتی (حقیر)
|
آقا زمن خوردی تو زخم
اما هنوزم بامنی،
من فارغ از یاد توام .
اما تو پیوسته سری ...
دلها همه خسته زخود
عمرم همه در یاد خود
آقا دگر خسته شدم از اینهمه افکار خود
آیا نجاتم می دهی؟....آقا توراهم می دهی؟
من باعتاب و غفلتم
درمانده ام
دلواپسم
آقا جوابم می دهی؟
آقا نگاهم می کنی؟
من با تودل خوش کرده ام
افسوس از این عمر خزان
آقا تور را گم کرده ام.....آقا نجاتم میدهی؟
تقدیم به آنانکه در راه عشق ایثار می کنند.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرادرخوبم
غزل نیست اما بسیاربااحساس بود
انگارقالب رااشتباهی زدید