جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
تاریخ شکل قدحی
به خود می گیرد
از لب های سرخت
وقتی تورا می بینم
خون می دمد
در رگ شعرم. بداهه
2-
بوی یاس که بپیچد
قوس و قدح چشمان تو
معجزه می کند
و من خام هنوز...
ماهی های
حوض مادر بزرگ را
درس عاشقی میدهم.
بداهه
۲۸-۱۲-۲۰۱۶
|
|