چهارشنبه ۱۶ آبان
نمک سفره مان دیر شده شعری از مجید فتحیان
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ۲۱:۱۶ شماره ثبت ۵۲۵۹۵
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب مجید فتحیان
|
خزش ثانیه ها روی اعصاب من است
یاد شب های قدیم
همگی دور همان سفره پر از نان و پنیر
بوی ریحان و کمی گوجه به سلاخه کشیم
دلم انگار هوس کرده کمی تنگ شده
اگه از حال منم می پرسی
حالم انگار کمی خوب شده
به کسی بر نخورد گازمان قطع شده
شب این خانه چقدر سرد شده
چه خبرهای خوشی
دهکی مانده به فردا برسد
لابه لای هوسی
زیر آوار شده
لب آن طاقچه ی قرآن ها
دفتر قسط پدر
دو سه روزیست که احضار شده
پدرم دل نگران است هنوز
که در این حال نذار وطنم
نمک سفره مان دیر شده
بوی تکرار غذا
ساعت خواب پدر دیر شده
مادرم گفته که هیس
پسرم زود بخواب
مادرم دل نگران است هنوز
نکند سوز هوا بر دلمان چیره شده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود برادر گرامی