وطنم،ایران
به آسمان می نگرم یاد خدا می کنم برای اغراض خودم باز دعا می کنم
برای کوه و دشت وبر وبحر وصحرای او ید به هوا می برم،ساز وصدا می کنم
تا که ببینم وببویم ز آب باز عطش می شوم،باز ثنا می کنم
برای حفظ میهن، می دوم همچوآهو برای ملت خود،جنگ وعزا می کنم
به پای حقظ فجر وسجیل وپاس ید به جدل می زنم، جان زفدا می کنم
به عشق رهبر و حسینیتش پا به زمین می زنم،سر به هوا می کنم
به راه آن پیر خمینی که است در پل معراج هم،مهر و صفا می کنم
به یاد آن روز های سخت وسخت کرب وبلا می روم،ساز رسا می کنم
یاد همان با کری وکاوه است عقل فکوری که است،قصه روا می کنم
به اسم ورسم کربلا و والفجر عیون به آن می برم،از او وفامی کنم
به غیرت عشق شهبد عاشق جان به خدا می دهم، جود وعطا می کنم
از بن جان می دهم ذکر علی جان سلام شور بسیجی دهم،یاد رضا می کنم
به عشق پرچم سه رنگ کشور آن به نما می دهم،باز حیا می کنم
برای عاشقان صاحب زمان ذکر وسلامی دهم، آن زبه جا می کنم
پس تو خدای مهربان ایران ازتو طلب می کنم تاکه نوا می کنم
پس تو علی سید مهربانی از توخبر می دهم تاکه بنا می کنم
از طرف پرچم یاحسین هم قلب ودلم می دهم،صدق وسزا می کنم
زبوی عطر ومشک آن خیابان عشق ولایت شوم،باز فــــرا می کنم
برای هرکه در غم وشاد ماست نشان غیرت دهیم،به او شفا می کنم
خلاصه هرچه گویم ازملتم مشق الهی دهم ،باز کفا می کنم
والسلام وعلیکم ورحمته الله وبرکاته
درود
بسیارزیبا بود