جمعه ۲ آذر
خداحافظ عزیزم شعری از احمدرضا محمدی
از دفتر دیوان عشق نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ۲۱:۱۸ شماره ثبت ۵۴۷۴۴
بازدید : ۸۱۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب احمدرضا محمدی
|
به نام خدا
خداحافظ عزیزم
خدا پشت و پناهت
برو دیگر نیا تو
که سیرم از نگاهت
خداحافظ گل من
که ویرانه شده تن
دگر عشقی نمانده
در این غم خانه ی من
تودیگر جا نداری
در این قلب پر احساس
از ان روزی که رفتی
دلم شد بر تو حساس
چقدر من گریه کردم
برایت در دقایق
تورا من دیده بودم
در ان باغ شقایق
ولی افسوس رفتی
که قلبم راتوکندی
در این دنیای نامرد
مرا عاشق تو کردی
ولی افسوس رفتی
مرا ویران نمودی
که عشقم را ربودی
از این کارت چه سودی؟؟؟
.....
محمد حسین اسحقی
|
نقدها و نظرات
|
بسیار تشکر استاد | |
|
خیلی ممنون | |
|
خوش امدید تشکر | |
|
ممنون بانو ناصری : | |
|
خیلی خوش امدید | |
|
خیلی ممنون استاد راد | |
|
ممنون از حضورتان | |
|
خوش امدید ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سرودی زیبا و غمگین