چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
آخرین اشعار ناب عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
|
[
بخشی از دلنوشته که در حرم ملکوتی امام رضا (ع) 18-6- 86 نگاشته شده است
🍀🍀🍀🍀🍀
نگاهم را با گوشه ضریحت تبرک کرده ا م
تا در مشرق نگاهت طلوع کنم
چشم دل سپردم
تا شهد محبت تو
در رواق دلم
همیشه جاری باشد
بر اجابت آن حدیث نورانی
دل را در سه جا گرو گذاشته ام
گاه دریافت نامه عمل
عبور از صراط
و سنجش عمل
...
و تو غریب تر آنی که می پنداشتم
در میان ازدحامی
چون طواف کعبه
نه انبوه زائر
نه تراکم صحن و سرا
از این درد نکاسته اند
و حس غربت از مدینه تا طوس گسترده است
امتداد غربت تو
درحرمت شکنی ما
در محبت دروغین ما
درشیعگی ورارثتی ما
هویداست
...
من آن آهوی رمیده ام
که کنون به سرای تو رسیده ام
ضمانت تو خواهم به یک نظر
که بارهاشهد اجابت چشیده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.