چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
آخرین اشعار ناب عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
|
👁️👁️👁️چشم👁️👁️👁️
تابشی از سمت زمین به آسمان است👁️
انوار نگاهی نافذ است👁️
تجلی نور خداوندی 👁️
آینهای است در قاب ماه👁️
مهر تابانی است مهر افشان👁️
خیمه چشمانش امان خیمههاست 👁️
پرتواش شب چشمدریدگان را به کابوس میکشاند👁️
و هراس در دل کوردلان می فکند👁️
چونان کعبهای نشسته زیر طاق هجر اسماعیل👁️
چشم نشین دلهاست👁️
گوشه چشمش به گستردگی انسانیت👁️
دامان نیاز را پرکرده است👁️
سرشک چشم یتیمان را زدوده است👁️
شعاع مهر چشمانش👁️
چشماندازی به وسعت ایثار دارد👁️
چشمهسار مردانگیاش 👁️
چشموچراغ رادمردان است 👁️
اگرچه چشم پیش خامس آل عباست👁️
لیک چشمروشنی آل طههاست👁️
چه بیداد کردند👁️
نیزه به دستان 👁️
نآ چشمدریدگان نابکار 👁️
که چشم و خون و اشک را به هم دوختند👁️
...
اما هنوز 👁️
دستان نیازمان چشم داشت احسان اوست👁️
و جادههای آرزویمان 👁️
چشمبهراه اجابت اوست👁️
👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️
۹۳ پاوه – ع - آزادمنش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
عاشورای حسینی تسلیت
عزاداری ها قبول
التماس دعا دارم