چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
آخرین اشعار ناب عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
|
اي بارگاه عشق
قله بركشيده تا عرش
اي همزاد صبح
و شرقيترين نگاه پگاه
خسته جسميم
رنجيده روح
سركش نفس
مسافريم غبار آلوده دل
اينك به اشتياق يك نگاه آمدهايم
مگر آيينه نگاهت سوغاتم شود
در اين زمانه كه جغدها آواز شوم سرداده اند
شانه هايمان سخت تشنه دستان محبت توست
و روحمان محتاج لسان توحیدی توست
آهوی جانمان ضمانت رهایی می خواهد
در اين شبستان جهالت تمدن
اي شمس الشموس
بر اين شبهاي بي مهتاب تو بتاب
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض خدمت سرکار گرامی از خداوند توفیق تان را خواستارم متشکرم | |
|
شرمنده محبت استاد گرامی ام هستم -امام رضا (ع) یاورتان باد | |
|
متشکرم بزرگوار چه می خواستیم و چه شد این نیز بگذرد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🍃🌸
🌸🍃
چشمههای خروشان تو را میشناسند
موجهای پريشان تو را میشناسند
پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ريگهای بيابان تو را میشناسند
نام تو رخصت رويش است و طراوت
زين سبب برگ و باران تو را میشناسند
هم تو گلهای اين باغ را میشناسی
هم تمام شهيدان تو را میشناسند
از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را میشناسند
بوی توحيد مشروط بر بودن توست
ای که آيات قرآن تو را میشناسند
گرچه روی از همه خلق پوشيده داری
آی پيدای پنهان تو را میشناسند
اينک ای خوب، فصل غريبی سر آمد
چون تمام غريبان تو را میشناسند
کاش من هم عبور تو را ديده بودم
کوچههای خراسان تو را میشناسند
(قیصر امین پور)🌺
🌸🍃
🍃🌸
🍃🌸🍃
ولادت امام رضا (ع) مبارک!
🌸🍃
🍃🌸
🍃🌸🍃