چهارشنبه ۳۰ آبان
در آسمانی صاف می بارم شعری از امیرحسین مختاری
از دفتر شعر کلاسیک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۵۱۲۷۶
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر امیرحسین مختاری
آخرین اشعار ناب امیرحسین مختاری
|
یک تکه ابری خیس وبی یارم
در آسمانی صاف می بارم
ابرم ولی طوفان فردایم
یک چکه از باران نپندارم
ماهم که در شب های دلتنگی
فانوس در راهم نمی کارم
من خواب میبینم که تو رفتی
کابوس میبینم که بیدارم
من خسته ام بر خاک افتادم
باید که از تو دست بردارم
یک شب جدا باشم، بدونِ تو
در صبحِ فردایش که بر دارم
وقتی که دفترخیس شدازاشک
یعنی که من یک سقف نم دارم
آخر فرو ریزم براین دفتر
من نقطه ای در اوجِ بردارم
#امیرحسین_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.