چهارشنبه ۳۰ آبان
با چه امیدی شعری از امیرحسین مختاری
از دفتر ترانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۰۳ شماره ثبت ۵۴۱۰۲
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر امیرحسین مختاری
آخرین اشعار ناب امیرحسین مختاری
|
باور کنم رفتی بدون من؟
عشقم نمی دونی چقد سخته
اونی که واسش عمرتو دادی
حس میکنه که بی تو خوشبخته
باورکنم که نیستی و باز
بایدمدارا کرد با این درد
وقتی که میگی راحتی بی من
با چه امیدی من بگم برگرد؟
یک عمر با تو زندگی کردم
این عمرمه که باخودت بردی
از کی بگیرم حَقمو وقتی
هم حَقمی هم حقمو خوردی!
آشوبِ آشوبم،نمی تونم
یک لحظه ازفکرت رها باشم
از وقتی رفتی پشت در موندم
پشت سرت هی آب می پاشم
آغوشتو از من گرفتیو
دیگه همه فصلا زمستونه
این که نبردی چترمو یعنی:
تو برنمی گردی به این خونه
#امیرحسین_مختاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
ترانه ی زیبایی بود